پنجشنبه 1 مهر 1395 / 08:30|کد خبر : 2290|گروه : دانشگاهی

اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 95 دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 95 دانشگاه علوم پزشکی کردستان

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان زمان ثبت نام (اینترنتی و حضوری) پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 95 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش کرددانش،برنامه زمانبندی ثبت نام  دانشجویان جدیدالورود به شرح ذیل می باشد:

 الف ) ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود :

پذیرفته شدگان محترم می توانند از روز یکشنبه 4/7/95  لغایت روز چهار شنبه 7/7/95 جهت ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند . بدیهی است در صورت عدم ثبت نام اینترنتی اخذ مدارک از دانشجویان جهت ثبت نام حضوری امکان پذیر نمی باشد .

آدرس لینک ثبت نامی دانشجویان جدید الورود

                                                                            78.39.227.8/samaweb/applicantlogin.asp

  می باشد که از تاریخ 4/7/95  فعال می گردد .

ب ) ثبت نام حضوری :

پذیرفته شدگان محترم از روز شنبه مورخ 10/7/95 لغایت سه شنبه 13/7/95 به شرح جدول زیر به دانشکده های ذیربط مراجعه نمایند .

روزهای

هفته

تاریخ

دانشکده پزشکی

دانشکده

پرستاری ، مامایی

دانشکده

بهداشت

دانشکده

پیراپزشکی

شنبه

10/7/95

رشته پزشکی

از حرف الف تا ژ

رشته پرستاری

ازحرف الف تا س

رشته

بهداشت محیط

رشته

علوم آزمایشگاهی

یکشنبه

11/7/95

رشته پزشکی

ار حرف س تا گ

رشته پرستاری

از حرف ش تا ی

رشته

بهداشت حرفه ای

رشته

هوشبــری

دوشنبه

12/7/95

رشته

از حرف ل تا ی

رشته

اتاق عمل

رشته

بهداشت عمومی

رشته

رادیولوژی  و رادیوتراپی

سه شنبه

13/7/95

رشته دندانپزشکی

رشته

مامایی

---

---

 

 


Kurddanesh Telegram Baner

برچسب ها :

ورودی جدیددانشگاه علوم پزشکیکردستانثبت نامغیرحضوریاینترنتی

نظرات کاربران :

هانیه [یکشنبه 4 مهر 1395 | 10:41] پاسخ

خب چرا فعال نمیشه

پاسخ مدیریت :
http://portal.srd.ir/Login.aspx?univ=147
سلام بزرگوار این لینک رو بزنید یا با معاونت دانشجویی تماس بگیرید.

شیما [پنجشنبه 8 مهر 1395 | 09:44] پاسخ

سلام من در رشته مامایی از شهر همدان پذیرفته شدم از نظر خوابگاه خیالم راحت باشه؟

پاسخ مدیریت :
سلام بله راحت باشه

عادل [پنجشنبه 8 مهر 1395 | 13:59] پاسخ

سلام من در رشته بهداشت عمومی پذیرفته شده ام کی زمان ثبت نام حضوری است

پاسخ مدیریت :
سلام روز دوشنبه برادر بزرگوار

عادل [پنجشنبه 8 مهر 1395 | 20:15] پاسخ

سلام زمان تشکیل کلاس های دانشجو های جدید الورود بعد از ثبت نام حضوری است؟

پاسخ مدیریت :
سلام بزرگوار بله

روشنا [پنجشنبه 8 مهر 1395 | 23:39] پاسخ

سلام من رشته بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان قبول شدم بابخش اموردانشجویی تماس گرفتم گفتن روز ثبت نام حضوری راجع به خوابگاه باهامون صحبت میشه درسته؟؟

پاسخ مدیریت :
سلام بله دیگه اونجا تعیین میشه

علی [جمعه 9 مهر 1395 | 23:36] پاسخ

من پرستاری نیمه دوم قبول شدم می تونم با یه نفر طرم اولی جابه جا کنم

پاسخ مدیریت :
سلام بزرگوار نه فکر نکنم

شیماهاشمی [دوشنبه 12 مهر 1395 | 08:14] پاسخ

سلام برای ثبت نام حضوری باید حتما برگه تعهد هم به همراه داشته باشیم یا بعدا نیزمیتوانیم آن رابه دانشگاه تحویل دهیم

پاسخ مدیریت :
سلام قبزرگوار اطلاعی ندارمد با اموزش دانشگاه تماس بگیرید.

محمد [جمعه 30 مهر 1395 | 17:26] پاسخ

سلام -زمان ثبت نام برای کد21782چه زمانیست.

فرناز [شنبه 25 دی 1395 | 20:52] پاسخ

زمان تشکیل کلاسهای دانشجویان جدیدالورد پرستاری طرم بهمن چه وقت است

پاسخ مدیریت :
دوست عزیز تو سایت دانشگاه منتشرش می کنن

فرناز [یکشنبه 26 دی 1395 | 09:27] پاسخ

تو چه سایتی

پاسخ مدیریت :
تو سایت خود دانشگاه علوم پزشکی کردستان یا بنویسید تقویم اموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

شکیلا [سه شنبه 28 شهریور 1396 | 10:20] پاسخ

ببخشید کد۱۱۵۶۰مربوط ب پرستاری نوبت دومه؟

پاسخ مدیریت :
سلام دوست بزرگوار من اطلاعی ندارم باید با اموزش دانشگاه تماس بگیرید.

شکیلا [سه شنبه 28 شهریور 1396 | 10:21] پاسخ

ببخشید کد۱۱۵۶۰مربوط ب پرستاری نوبت دومه؟ازکی شروع میشه؟

پاسخ مدیریت :
سلام دوست بزرگوار اطلاعی ندارم باید با معاونت دانشجویی دانشگاه تماس حاصل کنید

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی